Proč jsou Seznam PPC reklama a nákupy Google tak často využívané?



Tím hlavním důvodem existence každé firmy je především dosažení zisku. A to bez ohledu na její velikost či na to, co tvrdí ve svých propagačních materiálech. K tomu však potřebujeme co nejvíce zákazníků.

Samozřejmě, existují podnikatelé, kteří, minimálně na začátku, nemají dosahování co nejvyššího zisku jako svou prioritu. Místo toho dávají přednost tomu, aby jejich výrobky byly skutečně kvalitní či nějakým způsobem unikátní. Ti však na trhu dlouho nevydrží, tedy pokud svůj přístup nezmění.

úvodní stránka Google

Je tedy jasné, že správně zvolená marketingová strategie je základem úspěchu. Zde je nutné využít každou možnou příležitost. A to platí i o internetu. Zde je totiž možné najít velké množství potenciálních zákazníků.

Jedním z nejpoužívanějších typů internetových reklam je PPC, tedy pay-per-cklick. Avšak aby fungovala, je nutné ji umístit na co možná nejnavštěvovanější webové stránky. Proto jsou k tomuto účelu často využívány nejrůznější vyhledávače.

V současné době je poměrně běžná Seznam PPC reklama či nákupy Google prostoru k umístění reklamy. Má to samozřejmě svůj důvod. Tím je fakt, že tyto dva vyhledávače jsou zdaleka nejpoužívanější.

muž pracující na notebooku

I přes popularitu Googlu je v naší zemi stále nejpoužívanější Seznam. Otázkou samozřejmě je, kolik lidí jej používá skutečně k hledání informací a kolik pouze jako e-mailového klienta, avšak na jeho návštěvnosti to nic nemění.

Na druhou stranu je fakt, že Google je celosvětově nejpopulárnějším vyhledávačem, a z dobrého důvodu. Má totiž skutečně dobrý algoritmus, který přináší skutečně žádné výsledky vyhledávání. Navíc má i české rozhraní. Není tedy divu, že jej především mladí lidé často využívají k vyhledávání.

Nelze se tedy divit, že právě na tyto dva zmíněné weby se zaměřuje pozornost českých firem, co se umisťování reklamy týče. Koneckonců, přináší to nejlepší výsledky.